Retningslinjer for tilbakebetaling ved retur


Hvis du opplever frakt- eller produktproblemer, vennligst send en e-post til customer@skogkatts.no inkludert en forklaring og bilder som angir årsaken til forespørselen din. og teamet vårt vil hjelpe deg med en gang.

Vennligst fyll inn adressen din i alle detaljer, ellers vil pakken vi sender til deg bli returnert til oss, eller så ignorerer vi forespørselen din for å spare alle bryet.

==================>> RETUR OG UTVEKSLING <<==================

Alle produkter leveres med erstatnings-/refusjonsgaranti i 30 DAGER fra kjøpsdatoen. For å være kvalifisert for retur må varen være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være forsvarlig pakket.

Hvis du trenger å returnere/bytte produktet ditt, vennligst kontakt oss innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Vi vil erstatte eller refundere kjøpet ditt etter bekreftelse. Behandling av returer kan ta opptil 14 virkedager fra den dagen vi mottar returen. Vi sender deg en e-post for å bekrefte når returen er behandlet. Før du returnerer varer til oss, vennligst les og følg instruksjonene nedenfor. Sørg for at du forstår returretningslinjene våre og sørg for at alle kriteriene er oppfylt før du fysisk sender varer tilbake til oss.

* Hvis varen du mottok ikke er helt korrekt på vår nettside beskrevet og ikke passer deg, kan du sende en e-post til kunde@skogkatts.no for å be om RETUR eller BYTE innen 14 dager.

* Den skriftlige forespørselen må inneholde bestillingsnummeret og varekoden(e) som skal returneres, årsaken til returen: refusjon, størrelsesbytte eller fargebytte, og en forklaring og fotografier som angir årsaken.

* Når forespørselen din er godkjent, vil vår kundeservice tilby deg returadressen (ikke lokasjonsadressen eller pakkeadressen). Vennligst send varen tilbake til returadressen så snart som mulig, og send oss ​​deretter sporingsnummeret.

* Alle returvarene vil gå gjennom inspeksjoner. Vi sender den riktige på nytt eller behandler refusjonen når vi bekrefter at produktet har problemene du nevnte.

* Hvis du har et problem som ikke er nevnt ovenfor, vennligst send en e-post til kunde@skogkatts.no innen 14 dager fra leveringsdatoen, inkludert en forklaring og fotografier med begrunnelse for din forespørsel.

====================>> KANSELLERING <<=====================

*Vi sender bestillingen din innen 5 virkedager etter bestillingen. Hvis du kansellerer bestillingen din før vi legger inn den, vil du motta full refusjon.
*Hvis forbrukeren kansellerer bestillingen før leveringstiden og innenfor den angitte tidsperioden, kan bestillingen kanselleres.

Kanseller ubetalte bestillinger

Hvis bestillingen din ikke er betalt, kan du enkelt kansellere den selv.

vennligst kontakt oss via customer@skogkatts.no For raskest oppløsning, vennligst oppgi ordrenummeret ditt. Takk!

Kanseller betalte bestillinger

Dersom bestillingen din er betalt, må du kontakte oss via kunde@skogkatts.no så snart som mulig. Vi kan dessverre ikke kansellere bestillingen din når den har blitt behandlet og/eller sendt.

*Vi sender bestillingen din innen 5 virkedager etter bestillingen. Hvis du kansellerer bestillingen din før vi sender den, vil du motta full refusjon.
========>> DEFEKT/SKADET/FEILSENDE VARER <<============

Du er kvalifisert for en delvis/full refusjon eller bytte hvis vi har sendt deg en defekt, skadet eller feilsendt vare. Hvis du mener at varen din ble skadet under frakt, må du innhente "Proof of Damage"-dokumentasjon fra leveringsselskapet, som skal være inkludert i den returnerte pakken.

=========================>> REFUSJON <<===================== ===

Etter mottak av pakken din, vil produktene dine bli undersøkt og full refusjon vil bli utstedt til din opprinnelige betalingsmåte. En refusjonskvittering vil bli sendt til e-postadressen du brukte da du foretok det opprinnelige kjøpet.

* Kun varer med ordinær pris kan refunderes, dessverre kan ikke rabatterte varer refunderes.

* Hvis du returnerer en vare uten å varsle vår kundeservice, vil kvalitetsavdelingen vår vurdere varen som ikke-refunderbar.

============>> SENE/MANGLENDE REFUSJONER <<============

Alle refusjoner vil bli kreditert den opprinnelige betalingsmåten. Hvis du har betalt med kreditt- eller debetkort, vil refusjoner bli sendt til den kortutstedende banken innen 7-10 virkedager etter mottak av den returnerte varen eller kanselleringsforespørselen.

Hvis du ikke har mottatt refusjon, kan du gjøre følgende:

*Sjekk bank- eller PayPal-saldoen din på nytt (transaksjonen kan bli forsinket).

*Kontakt banken/kredittkortselskapet ditt (det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt frigitt, siden det kan ta opptil 7–10 virkedager å behandle saldoen).

Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss på customer@skogkatts.no.
=======>> FRAKTKOSTNADER OG OMLISTEGEBYR <<========

For å returnere produktet ditt, må du sende produktet til kunde@skogkatts.no. Send oss ​​en e-post med ordrenummeret ditt for mer informasjon.

*Kjøpere er ansvarlige for kostnadene ved returfrakt. Hvis det ikke er noe problem med produktkvaliteten, på grunn av kundens personlige årsaker, som for eksempel misliker/velg feil farge/velg feil størrelse...

*Vi er ansvarlige for kostnadene ved returfrakten. Hvis produktet er defekt/skadet/manglende vare/feil vare.

*Vi krever ikke gjenoppføringsgebyr.

Returadresse: